Get Adobe Flash player
Home Sasniegumi

postheadericon Sasniegumi

postheadericon Bioloģijas valsts 44.olimpiādes 2.posms

There are no translations available.

25. novembrī notika Bioloģijas valsts 44.olimpiādes 2.posms. Olimpiādes uzdevumu temati ir ārpus programmas un risinot šādus uzdevumus, no dalībnieka netiek gaidītas specifiskas zināšanas par konkrēto tēmu, bet gan spēja analizēt doto informāciju, balstoties uz savām bioloģijas un citu dabaszinātņu zināšanām, kā arī izdarīt pamatotus secinājumus. No Ilmāra  Gaiša Kokneses vidusskolas olimpiādē piedalījās 13 audzēkņi, parādot labus rezultātus un iegūstot godalgotas vietas.

9.A      Paula Vingre 2. vieta

10.       Evita Tālmane 2. vieta,  Meldra  Eglīte 3. vieta,  Iva Aleksandra Ermiča 3. vieta, Niks Linmeijers 2. vieta,  Tīna Kažociņa 3. vieta

11.B    Estere Vingre 3. vieta, Viktorija Leonora Kraukle 3. vieta, Lolita Griškeviča 2. vieta, Evelīna Škutāne 3. vieta,  Megija Tramdaka atzinība

12.A    Una Gadzāne 1. vieta, Daniels Laurinavičs  2. vieta

Una Gadzāne ir izvirzīta uz olimpiādes 3. posmu.

APSVEICAM DALĪBNIEKUS! PALDIES AUDZĒKŅIEM UN VIŅU VECĀKIEM!

Skolotāja Sandra Māliņa

 

 

postheadericon Olimpiāžu sezona atklāta

There are no translations available.

Kā katru gadu pirmie mācību priekšmetu olimpiāžu maratonu uzsāka angļu valodas entuziasti.  Šī gada valsts 51. angļu valodas olimpiādes tēma ir “Ilgtspējība”, un sagatavošanās posmā skolēni tika aicināti pētīt un pārdomāt ilgtspējīgas attīstības nodrošināšanas faktorus vides, zinātnes, ekonomikas un sociālajā jomā. Olimpiādes 1. (skolas) posmā 12.oktobrī klātienē skolēni pildīja Valodu Mācību jomas skolotāju sagatavotos 2 lasīšanas, 2 klausīšanās un 2 valodas lietojuma uzdevumus.  Priecājāmies, ka šīs aktuālās tēmas sarežģītība un speciālās terminoloģijas zināšanu nepieciešamība neatbaidīja, bet, tieši pretēji, ieinteresēja kuplu dalībnieku skaitu – 26 vidusskolēnus.

Atbilstoši iegūtajiem rezultātiem uz valsts olimpiādes 2. kārtu 3. novembrī tika izvirzīti 11 veiksmīgākie.  Epidemioloģiskās drošības pasākumi Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai liedza organizēt pasākumu klātienē, tādēļ olimpiādes 2. posms tika rīkots attālināti, un tā nodrošināšanai ar mērķi identificēt dalībniekus un viņu darbības olimpiādes laikā, (t.sk., vai dalībnieks neizmanto neatļautus palīglīdzekļus un neveic citas neatļautas darbības) organizatori veica dalībnieku kontroli ar programmas EXAMUS palīdzību. Tas no skolēniem prasīja gan papildus tehniskās iemaņas, gan prasmi strādāt spiedzes apstākļos, un  tādēļ īpašs prieks, ka sasniegtie rezultāti ir tik kvalitatīvi.

Atbilstoši darba izpildes koeficientiem skolēni ieguvuši sekojošu vietu / pakāpi:

Kristela Ģžibovska                 – 81%              1.vieta

Līva Liāna Liepiņa                  – 79%              2.vieta

Una Gadzāne                          – 79%              2.vieta

Evita Tālmane                         - 77%               2.vieta

Lelde Sproģe                           - 76%               2.vieta

Megija Melānija Van Herka   - 70%              3. vieta

Meldra Eglīte                          - 68%               3.vieta

Daniels Laurinavičs                - 68%               3.vieta

Ieva Kokare                            - 63%               3.vieta

Estere Vingre                          - 55%               Atz.

Marija Kalašņika                     - 53%              Atz.

Lai iekļūtu valsts olimpiādes 3.kārtas 50 dalībnieku vidū, Kristelai pietrūka tikai dažu punktu. Lai to izdodas paveikt nākošajās olimpiādēs!

Paldies visām angļu valodas skolotājām par ilggadīgu ieguldījumu skolēnu intereses, zināšanu un iemaņu izkopšanā!

Ko par olimpiādē pieredzēto un gūto saka paši dalībnieki? Lūk, daži viedokļi:

Kristela Gžibovska, 12.kl.: Šogad angļu valodas olimpiāde norisinājās interesantā veidā - ar monitoringu. Tā bija jauna pieredze un nodrošināja godīgumu vismaz klausīšanas daļā, bet otrajā daļā pārslodzes dēļ to vairs nevajadzēja izmantot. Tomēr tai bija diezgan daudz mīnusu, piemēram, nevarēja pat vērst skatienu uz datora ekrāna lejasdaļu. Neskatoties uz šo, olimpiāde bija veiksmīga un arī interesanta. Mani iepriecināja, ka nebija rakstīšanas daļas un ka visus rezultātus varēja redzēt uzreiz. Arī bez rakstīšanas daļas olimpiāde bija darbietilpīga un noteikti prasīja daudz enerģijas un prāta pielietošanu. Priecājos par savu rezultātu un par piedalīšanos šajā olimpiādē!

Estere Vingre, 11.kl.:  Šī man bija pirmā pieredze, piedaloties olimpiādē, kad mani kāds ''novēro''. Es teiktu, tas bija kā traucēklis, jo programma ik pēc 5 sekundēm rādīja paziņojumus, ka mans acu skatiens nav uz ekrāna, lai gan bija. Bija uztraukums tikt novērotai, vajadzēja parādīt visu, kas ir uz galda un riņķī, kā arī savu ID, vismaz šķita godīgi, jo nevarēja meklēt informāciju internetā vai ar kādu sazinoties. Bet šī programma strādāja tikai uz olimpiādes pirmo daļu - klausīšanos, šī aplikācija ''nobruka'', jo rakstīšanas daļā tās vairs nebija. Olimpiāde bija grūta, bet kā laba pieredze gan ar pašu olimpiādi, gan programmas lietošanu.

Una Gadzāne, 12.kl.: Esmu piedalījusies daudz un dažādās olimpiādēs gan sākumskolā, gan pamatskolā, gan vidusskolā. Piedalīšanās olimpiādēs dod man pārliecību mācībās. Olimpiāžu uzdevumi nekad nav viegli, taču vienmēr ir interesanti redzēt, cik daudz uzdevumu es spēju atrisināt, kādas ir manas robežas. Piekritīšu, ka ne vienmēr sanāk tā, kā gribētos, bet gandarījums par padarīto darbu neatkarīgi no rezultāta ir pēc katras olimpiādes. Interesanti redzēt, kā olimpiāžu uzdevumi attīstās līdzi laikam. Tēmas kļūst aktuālākas mūsdienām, uzdevumu veidi kļūst interesantāki, olimpiāžu gaita mainās. Esot sākumskolā, es nevarēju iedomāties, ka kādreiz olimpiādes notiks datorā. Vēl pirms diviem gadiem es nevarēju iedomāties, ka olimpiādes var rakstīt no mājām. Pirms mēneša es nevarēju iedomāties, ka mani olimpiādes laikā var novērot caur datoru (kā tas tikko notika angļu valodas olimpiādes laikā). Laiks straujiem soļiem iet uz priekšu, tādēļ jābūt atvērtam. Tā ir viena no lietām, ko olimpiādes man ir iemācījušas. Noteikti iesaku arī citiem skolēniem aktīvi iesaistīties olimpiādēs, pat ja liekas, ka neesi pietiekami erudīts. Mēģini, varbūt iepatiksies!

Valodu un Sociālās un pilsoniskās MJ koordinatore Inguna Kalniņa

 

postheadericon “Teci, teci, valodiņa” pusfināls

There are no translations available.

Laura un Katrīna piedalās Piedaugavas novada Stāstnieku konkursa Teci, teci, valodiņa” pusfinālā

Šogad, kā allaž, rudens pusē visā Latvijā notiek Stāstnieku konkurss “Teci, teci, valodiņa”. Tāpat kā iepriekšējā mācību gadā stāstnieki piedalījās video konkursā. Arī mūsu skolā konkurss notika! Dalībnieku šoreiz bija mazāk, bet konkurss izdevās!

Katrīna Tirmizi no 3.a klases (skolotāja Baiba Vingre) un Laura Vilde no 4.b klases (skolotāja Sanita Šiballo) pārstāvēja mūsu, Ilmāra Gaiša Kokneses vidusskolu, Piedaugavas novada Stāstnieku konkursa “Teci teci, valodiņa” pusfinālā, kurā kopā piedalījās 19 Aizkraukles novada vidusskolas, Lielvārdes pamatskolas, Pļaviņu vidusskolas, Allažu tautas nama folkloras kopas “Tiptaiņi” un Kokneses vidusskolas stāstnieki no 1.-11.klasei. Meitenēm veicās ļoti labi! Katrīna saņēma par savu sniegumu 34 punktus no maksimālajiem 40 un Laura 37 punktus. Katrīna ieguva LIELĀS STĀSTNIECES titulu. Arī Laura ir LIELĀ STĀSTNIECE, ar “ceļa zīmi” uz finālu Rīgā! Vēlam veiksmi! Lai izdodas!

Skolotāja I.Žogota

 

postheadericon ZPD konference 5.martā

There are no translations available.

Zinātniskās pētniecības darbu reģionālā konference šogad norisinājās tiešsaistes režīmā 5.martā.

Katrs konferences dalībnieks tika iedalīts pārstāvētā reģiona attiecīgās zinātņu nozares sekcijā un darbu tiešsaistē platformā ZOOM prezentēja šīs grupas ietvaros.

ZPD reģionālajai konferencei no Ilmāra Gaiša Kokneses vidusskolas tika izvirzīta 11. a klases skolniece Ieva Kokare ar darbu “Kaligrāfija un tās pielietojums mūsdienās” (darba vadītāja skolotāja Agita Mežiela) un 12.klases skolniece Megija Čakste ar darbu “Krāsu nozīme un ietekme uz personību I. Gaiša Kokneses vidusskolā” (darba vadītāja skolotāja Inese Vancāne), viņu iesniegtie darbi tika novērtēti atbilstoši ar 69 un 50 punktiem. Meitenes piedalījās konferencē ar sava ZPD prezentāciju, izmantojot uzskates materiālus un iekļaujot arī atbildes uz recenzenta jautājumiem.

Kopvērtējumā saņemot 88 punktus Ieva Kokare ieguva II vietu,

bet Megija Čakste ar 67 punktiem – III vietu. Pateicamies par darbu skolotājām un skolniecēm un apsveicam ar panākumiem!

Paldies arī skolotājai Andrai Kārkliņai un 12. klases skolniecēm Laurai Putniņai un Ksenijai Vītoliņai par ZPD “Kokneses iedzīvotāju lasīšanas paradumi”, kas tapa sadarbojoties ar Kokneses pagasta bibliotēku, noskaidrojot bibliotēkas lasītāju lasīšanas paradumus un veicot Kokneses iedzīvotāju aptauju.

 

postheadericon Lepojamies!

There are no translations available.

Neraugoties uz pandēmiju un attālināto mācību procesu, skolēniem, esot savās mājās, ir iespēja pārliecināties par savām zināšanām mācību priekšmetu olimpiādēs, kas šajā laikā noris attālināti. Šī gada 18. janvārī, ziemas spelgoņa vidū, norisinājās latviešu valodas olimpiādes otrais posms 11.,12. klasēm. Olimpiāde notika tiešsaistē, un tajā piedalījās 1048 Latvijas skolēni. No tiem arī seši I. Gaiša Kokneses vidusskolas skolēni, iegūstot augstu punktu skaitu. Paldies skolēniem par centību, ieguldīto darbu un čaklu pašmācības procesu, gatavojoties olimpiādei! Mūsu skolas 11.a klases skolniece Kristela Gžibovska uzaicināta piedalīties valsts olimpiādē, kas risināsies 8. martā, tiešsaistē. Kristela cītīgi gatavojas valsts olimpiādei, papildinot savas zināšanas par Jura Kronberga dzeju un Janas Egles prozu, kas ir šī gada olimpiādes tēmas.

Kristela komentē savu dalību olimpiādē: “Man patīk olimpiādes tiešsaistē, jo tās ir mierīgākas un ir mazāks stress, pildot uzdevumus mājās. Arī apkārtējie cilvēki neietekmē darba izpildi, jo nav neviena, kas varētu steidzināt pabeigt. Bieži skolā es neapzināti paātrinātu savu tempu, kad redzēju, ka kāds jau ir nodevis darbu. Tomēr tiešsaistes olimpiādēs darba atļautais izpildes ilgums ir par mazu. 2. posmā gāja labi. Es priecājos par tik labu rezultātu, jo arī šo olimpiādi es uztvēru kā jebkuru citu, kurā esmu piedalījusies. Esmu gandarīta, ka tiku izvirzīta tālāk, jo līdz šim man nav sanācis ņemt dalību valsts olimpiādē, tāpēc man šis ir liels sasniegums. Biju pārsteigta, kad saņēmu ziņu, ka tiku izvirzīta tālāk, jo manā klasē ir ļoti gudri skolēni gan latviešu valodā un literatūrā, gan citos priekšmetos. Manuprāt, manu rezultātu ļoti ietekmēja olimpiādes 2. daļa, kurā ieguvu salīdzinoši augstus punktus. Par to es esmu priecīga, jo rakstot likās, ka nespēju sakopot savas domas”.

26.janvārī vidusskolas ekonomikas olimpiādē 833 dalībnieku vidū bija arī mūsu 11. un 12. klašu skolēni. Olimpieši, veicot grūtus, bet interesantus uzdevumus, cīnījās par iekļūšanu nākošajā kārtā. 11. a klases skolēns Daniels Laurinavičs godam izturēja šo konkurenci un tika uzaicināts dalībai valsts olimpiādē, kas notiks 9.martā. Daniels bija ļoti priecīgs par saviem panākumiem, jo šo ziņu saņēma kā lielisku dāvanu savā dzimšanas dienā.

Skolu sasniedza vēl viena jauka ziņa, ka Daniels, parādot spīdošas zināšanas un erudīciju ģeogrāfijas olimpiādē 9. februārī, kurā starp 1177 dalībniekiem piedalījās arī mūsu skolas skolēni, ir nopelnījis iespēju startēt valsts olimpiādē ģeogrāfijā 15. aprīlī.

Vēlam Kristelai un Danielam izturību, veselību un veiksmi turpmākos startos!

 

postheadericon Turpinās mācību priekšmetu olimpiāžu laiks

There are no translations available.

Par spīti attālinātajam mācību procesam, skolēniem joprojām tiek dota iespēja piedalīties mācību priekšmetu olimpiādēs, lai pārbaudītu savas zināšanas, kā arī paplašinātu redzesloku.

Š.g. 4.janvārī, uzreiz pēc skolas brīvlaika, notika latviešu valodas olimpiādes 2.posms 8.-9.klasēm. Šogad 1.reizi olimpiāde 8.-9.klašu skolēniem notika tiešsaistē, kur kopā piedalījās 1101 skolēns no visas Latvijas. I.Gaiša Kokneses vidusskolas 9.b klases skolniece Alise Lasovska saņēma uzaicinājumu uz 3.posmu – valsts olimpiādi, kas notiks 26.martā. Tā kā ārkārtas situācijas laikā gatavošanās olimpiādei skolēniem lielākoties notiek patstāvīgi, tad vēl jo lielāks ir prieks par labiem panākumiem. Pati Alise saka: ”Piedalīties tiešsaistes olimpiādē bija interesanta pieredze, pildot darbu, nav tāds uztraukums kā klātienē. Olimpiādē bija 38 uzdevumi, kuru izpildei bija atvēlētas divas stundas. Kopumā man viss patika, rezultāts mani iepriecināja.”

Paldies latviešu valodas un literatūras skolotājai Andrai Kārkliņai par sniegtajām zināšanām un atbalstu Alisei ikdienas mācību darbā un gatavojoties olimpiādei!

Veiksmi Alisei nākamajā olimpiādes posmā!

 

postheadericon "Teci teci, valodiņa" pusfināls

There are no translations available.

13.novembrī Aizkrauklē notika Piedaugavas novada Stāstnieku konkursa "Teci teci, valodiņa" pusfināls. Šogad žūrija vērtēja iesūtītos stāstnieku video priekšnesumus.

23 dalībnieku vidū bija arī 4 mūsu skolas audzēkņi: Rimants Keišs, Evija Kramiņa, Valters Riekstiņš no 2.a klases un Laura Vilde no 3.b klases. Visi audzēkņi saņēma LIELĀ stāstnieka titulus, un Laura mūsu skolu pārstāvēs finālā Rīgā, kas notiks 5.decembrī. Arī finālu žūrija vērtēs, skatoties iesūtītos video materiālus, izņēmums būs Ķēniņu cīņas. Tās notiks ZOOM platformā.

 

Paldies stāstnieku skolotājām Anitai Ločmelei un Sanitai Šiballo par ieguldīto darbu!

 

postheadericon Otto Asmusa panākumi

There are no translations available.

2017.gada 20.aprīlī Gētes institūtā Rīgā notika vācu valodas valsts olimpiādes laureātu apbalvošana. Ilmāra Gaiša Kokneses vidusskolas 11.a klases skolnieks Otto Asmuss par iegūto 2.vietu saņēma medaļu un diplomu. Tas ir teicams sasniegums, jo jāsacenšas bija gan ar Rīgas Valsts vācu, gan ar citu ģimnāziju skolēniem, kuriem vācu valodas stundu skaits nedēļā ir daudz lielāks. Valsts olimpiādes 3.posms notiek divās kārtās, pirmajā kārtā jāraksta domraksts, otrajā kārtā žūrija vērtē dalībnieku sarunvalodas prasmes. Skolēnam ir ne tikai jāprot labi runāt vāciski, bet arī labi jāorientējas aktuālākajos notikumos politikā pasaulē un Latvijā, viņam jāprot loģiski pamatot un izteikt savu domu. Otto ir gandarīts par sasniegto, tikai žēl, ka pietrūka 2 punktu, lai būtu bijusi iespēja piedalīties Baltijas valstu vācu valodas olimpiādē, bet vēl jau to iespējams izdarīt nākošajā gadā.

Vislielākais prieks Otto ir par iespēju vasarā vienu mēnesi pavadīt Vācijā, tā ir balva par labajiem sasniegumiem olimpiādē. Pirmās divas nedēļas Otto dzīvos kādā vācu ģimenē un apmeklēs vietējo skolu, bet vēlāk iepazīsies ar Vācijas ievērojamākām vietām un, protams, pilnveidos savas vācu valodas zināšanas.

 

postheadericon Koknesiešu panākumi volejbola sacensībās "LĀSES KAUSS 2017"

There are no translations available.

8.aprīlī Rīgā Skonto sporta kompleksā, sešpadsmito reizi notika tradicionālās skolu jaunatnes volejbola sacensības "LĀSES KAUSS 2017". Kokneses vidusskolas sportisti bija ieguvuši tiesības pārstāvēt savu skolu pamatskolas zēnu un vidusskolas jauniešu grupās. Lāses kausa finālā piedalījās 123 komandas no Latvijas skolām, kas pārstāvēja 48 novadus. Kokneses novadu pārstāvēja arī Bebru pamatskolas meiteņu komanda.

Kokneses vidusskolas 7.-9.klašu zēnu komanda šajā turnīrā izcīnīja 1.vietu uzvarot visus pretiniekus deviņās spēlēs pēc kārtas. Tas nozīmē, ka visas spēles bija emocijām bagātas, spraigas un ļoti atbildīgas. Komandā spēlēja Edgars Kalnozols, Aldis Sproģis, Raivis Pālēns, Matīss Zaļais, Jurģis Rēķis, Dāvis Derkačs, Matīss Šumskis, Helmuts Sokolovs un Mareks Koļesņikovs.
Vidusskolas jauniešu komanda trīsdesmit komandu konkurencē izcīnīja augsto 6.vietu. Vidusskolniekiem pavisam maz pietrūka, lai iekļūtu to četru komandu skaitā, kas dienas beigās cīnījās par galvenajām balvām. Komandā spēlēja Niklāvs Vingris, Jānis Andrejevs, Ričards Bringa, Viesturs Mozga, Renāts Cīrulis, Ralfs Uškāns un Ģirts Lasmanis.
Līdzjutēju lomās šoreiz iejutās skolas direktors Māris Reinbergs, skolotājas Sandra Māliņa un Inese Vancāne un komandas treneris-sporta skolotājs Ivars Māliņš.



 
More Articles...