Get Adobe Flash player
Sākums Skolēniem

postheadericon Skolēniem

postheadericon Gaidām vecākus!

 

postheadericon Stāstnieku konkursā

Stāstnieku konkursā "Teci teci, valodiņa" šogad tēma: Zinu zinu tēva sētu. Piedalījās nedaudz skolēnu, bet tie, kas bija uzņēmīgi, griboši sevi parādīt un citus paklausīties. Stāsti un pasakas bija visdažādākās, arī ātrrunas un anekdotes interesantas. Pašas labākās stāstnieces - SAMANTA DARDETE un KRISTIJA ROTKĀJA tika izvirzītas uz Piedaugavas novada pusfinālu, kas notiks 10.novembrī, Jumpravas kultūras namā.
Paldies arī pārējiem konkursa dalībniekiem par uzņēmību! Konkursā vēl piedalījās: Sofija Romanovska, 1.a klase, Valters Nikolajevs, 2.b klase, Ance Grudule, 5.a klase, Kate Ozola, 6.b klase.
Paldies arī skolotājiem, kuri palīdzēja skolēniem sagatavoties: Birutai Ozolai, Dacei Dobrikai, Anitai Ločmelei, Īrisai Karosai, Andrai Kārkliņai, Ingrīdai Frīdenbergai.
Paldies arī skolēnu vecākiem par atbalstu!

 

postheadericon Jauni pulciņi

Gitas Tenisas vadībā skolā sākuši darboties ļoti interesanti pulciņi:

· Vide un tēlotājmāksla, kurā aicināti darboties 6.-9.klašu skolēni. Šajās nodarbībās ar vienkāršiem uzdevumiem skolotāja cenšas veidot izpratni, kas ir tēlotājmāksla un kā tā izpaužas.

· Tradīcijas un mode. Arī šajās nodarbībās aicināti 6.-9.klašu skolēni. Daži skolēni mainās un piedalās tikai atsevišķās nodarbībās, citi apmeklē nodarbības regulāri. Arī šajās nodarbībās uzdevumi ir īsi un ātri padarāmi.

· Prezentācijas māksla - vairāk domāta 10.-12.klašu skolēniem. Trīs interesenti izteikuši vēlēšanos piedalīties Biznesa ideju konkursā, ko organizē Kokneses novada dome. Skolotāja viņiem palīdz sagatavot projektu. Vēl šajās nodarbībās tiks veidots priekšstats par vizītkartes un portfolio veidošanu un izmēģināti dažādi netradicionāli prezentēšanas paņēmieni.

Skolēni gatavo arī savas DIENASGRĀMATAS, kurās tiek krātas piezīmes, pārdomas, skices, uzmetumi, idejas. Tās ir pavisam citādas dienasgrāmatas, gan pēc satura, gan pēc formāta.

Nodarbības notiek otrdienās, trešdienās un ceturtdienās.

 

postheadericon Atvērtie sporta vakari KSC

 

postheadericon 2017.gada 1.septembris mūsu skolā

 

postheadericon Par izglītības portālu Uzdevumi.lv

Portāla Uzdevumi.lv mērķis, pielāgojot diagnosticējošo darbu izpildei tiešsaistē, ir veicināt inovatīvo informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (IKT) izmantošanu skolēnu zināšanu pārbaudē, kā arī modernizēt un atvieglot darbu vērtēšanas un analīzes procesu.

Jau kopš 2009. gada portālā Uzdevumi.lv skolotājiem no visas Latvijas ir iespēja veidot tiešsaistes jeb elektroniskos pārbaudes darbus vai mājasdarbus un nosūtīt tos skolēniem. Šāda sistēma atvieglo un palīdz dažādot mācību procesu gan skolotājiem, gan skolēniem.

Portālā ir pieejami materiāli arī patstāvīgai mācību priekšmetu apguvei - uzdevumi, teorija un testi 1. - 12. klasei. 2016./2017. mācību gadā portālā ir reģistrējušies vairāk nekā 190 000 lietotāju un pieejami vairāk nekā 5 000 000 uzdevumu variantu skolas mācību priekšmetos. Katram uzdevumam ir izveidoti vairāki varianti, līdz ar to skolēnam, iesniedzot nepareizu atbildi, ir iespēja uzdevumu pildīt atkārtoti, katru reizi saņemot jaunu tā paša uzdevuma variantu.

Skolēni, pildot uzdevumus, uzreiz pēc atbildes iesniegšanas saņem novērtējumu, redz pareizo atbildi un atbildes skaidrojumu, tādējādi mācoties paši no savām kļūdām. Turpretī skolotāju sūtītos tiešsaistes pārbaudes darbus vai mājasdarbus sistēma izlabo automātiski, tādējādi ietaupot pedagoga laiku. Savukārt Uzdevumi.lv reģistrētie vecāki saņem detalizētu informāciju par bērna sasniegtajiem rezultātiem portālā.

Reģistrēšanās portālā, pieeja mācību materiāliem dažādos mācību priekšmetos, kā arī elektronisko pārbaudes darbu veidošana skolotājiem, pārbaudes darbu saņemšana un izpilde skolēniem un atskaites vecākiem ir bez maksas.

Kā papildus maksas pakalpojums tiek piedāvāts PROF, kas sniedz pareizās atbildes un skaidrojumus jebkuram uzdevumam portālā, kā arī dod pieeju iepriekšējo gadu valsts pārbaudes darbu uzdevumiem, kas palīdz pārbaudīt savas zināšanas un sagatavoties diagnosticējošajiem darbiem un eksāmeniem.

Informāciju sagatavoja:

Evija Tukiša
Uzdevumi.lv mārketinga speciāliste

Papildinformācijai:

Tālr.: 67616191
E-pasts: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta pret mēstuļošanu (spam), Jūsu pārlūkam ir jābūt aktivizētam Javascript, lai to aplūkotu
Mājaslapa: http://www.uzdevumi.lv

Uzdevumi.lv logo: http://www.uzdevumi.lv/info/par-mums/logo

 

postheadericon Vairāk nekā 200 skolu diagnosticējošo darbu dabaszinībās aizvada tiešsaistē

Mūsdienīgu pieeju skolēnu zināšanu pārbaudē šī gada 7. martā izmantoja 206 Latvijas skolas, kurās kopumā 5794 skolēni 6. klašu diagnosticējošo darbu dabaszinībās kārtoja tiešsaistē izglītības portālā Uzdevumi.lv. Tiešsaistes darbs tika veidots sadarbībā ar Valsts izglītības satura centru un palīdzēja būtiski atvieglot vērtēšanas procesu, kā arī veicināt skolēnu digitālo kompetenci.

Šis ir jau trešais veiksmīgi organizētais tiešsaistes diagnosticējošais darbs Uzdevumi.lv platformā. Pērnā gada aprīlī tika aizvadīts pilotprojekts, bet jau septembrī organizēts pirmais tiešsaistes diagnosticējošais darbs fizikā un ķīmijā 10. klasēm.

Diagnosticējošais darbs 6.klasēm sastāvēja no 30 uzdevumiem, no kuriem automātiski tika izlaboti pirmie 18 testveida uzdevumi, tādējādi ietaupot laiku, ko skolotājs pavada darbu labošanā. Daļēji automātiski tika labots 19.-24.uzdevums, kur skolēnam atbildē bija jāieraksta viens vārds vai skaitlis. Ja skolēna atbildi sistēma neieskaitīja, tad skolotājam tā bija jāpārskata un jāpārliecinās, vai skolēna atbilde tiešām ir neprecīza vai arī viņš ir pieļāvis drukas kļūdu. Savukārt atbildes uz atvērtajiem jautājumiem darba 25.-30. uzdevumā tiešsaistē vērtēja pats skolotājs.

Tiklīdz skolotājs bija pabeidzis uzdevumu vērtēšanu, Uzdevumi.lv sistēma automātiski veica skolēnu rezultātu apkopošanu un nosūtīšanu Valsts izglītības satura centram, atvieglojot skolotāja darbu un izslēdzot iespēju kļūdīties datu ievadē ar roku.

Pēc diagnosticējošā darba izpildes skolotāji piedalījās tiešsaistes darba novērtēšanas aptaujā. Vairāk nekā 98% aptaujāto pedagogu diagnosticējošā darba izpildi tiešsaistē vērtēja atzinīgi. Skolotāji pozitīvi novērtēja to, ka skolēni uzreiz pēc darba izpildes redzēja rezultātu par testveida uzdevumiem, bet pēc darba labošanas - saņēma visu uzdevumu pareizās atbildes un varēja tās analizēt. Tāpat tika uzslavētas tādas tiešsaistes darba priekšrocības kā automātiska skolēnu rezultātu pārsūtīšana VISC, automātiska testveida uzdevumu vērtēšana, kā arī laika un papīra resursu ietaupījumu, kas ļāva saudzēt vidi.

Aptuveni 97% pedagogu norādīja, ka arī nākotnē atbalsta diagnosticējošo darbu izpildi tiešsaistē un ieteiktu šo izpildes formātu arī citās skolās. Tāpat daļa skolu atzina, ka labprāt vēlētos organizēt diagnosticējošā darba izpildi tiešsaistē, taču skolā nav pietiekama tehniskā nodrošinājuma, kas ļautu kārtot darbu digitālā formātā.

Atgādinām, ka pirms diagnosticējošā darba izpildes, izvērtējot mācību iestādes iespējas un resursu pietiekamību, skolas varēja izvēlēties, kādā formātā - drukātā vai digitālā - darbu pildīt. Var piebilst, ka drukātā versijā darbs sastāvēja no 4 lapām, tādējādi, pildot dabaszinību diagnosticējošo darbu tiešsaistē, 206 skolas kopā ietaupīja 23 176 lapas jeb aptuveni 115 kilogramus papīra.

VISC un Uzdevumi.lv veiksmīgās sadarbības, kā arī pedagogu pozitīvo atsauksmju rezultātā arī turpmāk paredzēts organizēt diagnosticējošos darbus tiešsaistē.

Informāciju sagatavoja:

Evija Tukiša
Uzdevumi.lv mārketinga speciāliste

 

postheadericon V'ērtēšanas kārtība

Izdota saskaņā ar2014. gada 12. augusta Ministru kabineta noteikumiem Nr.468 "Noteikumi par valsts pamatizglītības standartu, pamatizglītības mācību priekšmetu standartiem un pamatizglītības programmu paraugiem", 2013. gada 21. maija Ministru kabineta noteikumiem Nr.281 "Noteikumi par valsts vispārējās vidējās izglītības standartu, mācību priekšmetu standartiem un izglītības programmu paraugiem"

Kārtība saskaņota pedagoģiskās padomes sēdē un ir saistoša visiem Ilmāra Gaiša Kokneses vidusskolas pedagoģiskajiem darbiniekiem

Kārtība apstiprināta 2017. gada 31. janvāra Pedagoģiskās padomes sēdē

Pielikumi:
Vertesanas_kartiba.pdfVertesanas_kartiba.pdf[ ]463 Kb
 

postheadericon Bērnu nevēlamas uzvedības 4 neapzināti mērķi

Š. g. 1. decembrī plkst. 18.00 skolas aktu zālē Ivetas Aunītes lekcija - nodarbība "Bērnu nevēlamas uzvedības 4 neapzināti mērķi:

* uzmanības piesaistīšana;

* cīņa par varu;

* atriebība;

* iemācītā bezpalīdzība.

Ko ar to darīt mums, pieaugušajiem?"

 
Vairāk rakstu...