Get Adobe Flash player
Home Notikumi

postheadericon Notikumi

postheadericon Ekskursiju laiks.

There are no translations available.

Mācību gads parasti izskan ar ekskursijām. 4.a un 4.b klase šoreiz devās tālāku ceļu - uz Tartu Zinātnes centru AHHAA.
Tas bija garš ceļš, bet bērni ļoti laimīgi un priecīgi teica, ka tā esot bijusi viņu vislabākā ekskursiju visā mūžā!

Skolotājas Ilze Ozoliņa un Inguna Žogota.

 

postheadericon PEPT Zasā

There are no translations available.

Mūsu skolas folkloras kopa "Tīne" kopā ar "Pulkā eimu, pulkā teku" ir kopā jau kopš 1991.gada! Šogad PEPT svin 40.dzimšanas dienu! Apsveicam un suminām!

Arī mūsu "Tīne" šogad piedalījās Zasas jubilejas sarīkojumā. Kā vienmēr. Kā katru gadu! Katrs lielās Latvijas folkloras kopu saimes bērns vai jaunietis ir gandarīts par piedzīvoto un pieredzēto!
Paldies, Zasa, ka biji tik drosmīga un visus uzņēmi?
"Tīne" dziedāja, dancoja, muzicēja, gāja rotaļās, sauļojās, gāja Takā, baroja odus, stāstīja stāstus, ēda un dzēra, pazaudēja un atrada, gulēja un negulēja... viss bija!
Gaidām jau 2025.gadu! Lielisko 2025.gadu!



Inguna Žogota, folkloras kopas "Tīne" vadītāja

 

postheadericon Kokneses bērnu bibliotēkā

There are no translations available.

Mācību gada izskaņā 4.b klase devās uz Kokneses bērnu bibliotēku, lai tur piedzīvotu tikšanos ar jaunajām grāmatām un pārbaudītu paši sevi. Tieši bibliotēkā skolēni pildīja pēdējo pārbaudes darbu literatūrā. Tas bija ļoti radoši, interesanti un citādāk kā ierasts ikdienā!
Paldies Antrai Vasiļevskai!



Inguna Žogota

 

postheadericon ZPD konferences laureāti

There are no translations available.

Lepojamies ar Latvijas skolēnu 48. zinātniskās pētniecības darbu konferences rezultātiem:

Tīna Kažociņa – Reģionālajā zinātniskās pētniecības darbu konferencē I pakāpe, zinātniskās pētniecības darbu valsts konferencē III pakāpe.

Toms Kroičs – Reģionālajā zinātniskās pētniecības darbu konferencē III pakāpe

Niks Linmeijers – Reģionālajā zinātniskās pētniecības darbu konferencē III pakāpe

Ralfs Šteinfelds – Reģionālajā zinātniskās pētniecības darbu konferencē III pakāpe

Paldies skolēniem un skolotājām Sandrai Māliņai un Maijai Ancānei par ieguldīto darbu!

 

 

postheadericon Programmu skolēniem “Vides temperatūra”

There are no translations available.

Ilmāra Gaiša Kokneses vidusskolas skolēni vieslekcijās par atjaunīgo enerģiju un bioloģisko daudzveidību noskaidroja savu vides temperatūru.

Lai veicinātu informētību par Zemes neizsmeļamo resursu enerģijas lomu un mijiedarbību ar bioloģisko daudzveidību ceļā uz klimata pārmaiņu mazināšanu, atjaunīgās enerģijas attīstītājs “European Energy Latvia” un vides risinājumu uzņēmums “Ecosoul” kopīgi piedāvāja programmu skolēniem “Vides temperatūra”. Nozaru eksperti ieradās Ilmāra Gaiša Kokneses vidusskolā, kur daloties ar aktuālo informāciju, sekmēja vidusskolas klašu skolēnu dabas un vides pratību.

Vieslekciju “Vides temperatūra” mērķis ir celt skolēnu izpratni par klimata pārmaiņu ietekmi un to sekām, rosināt ieviest ilgtspējīgus paradumus ikdienā un iedrošināt rīcībai kopējās planētas vides sistēmas uzlabošanā. Par bioloģiskās daudzveidības lomu, izaicinājumiem un tās saglabāšanas iespējām iepazīstināja vides risinājumu uzņēmuma “Ecosoul” dibinātāja un bioloģe Arta Kauķe, bet “European Energy Latvia” ietekmes uz vidi eksperts Edmunds Garančs pastāstīja par atjaunīgās enerģijas lomu klimata risku mazināšanā. Vieslekcijas tēmas atklāja arī siltumnīcefekta gāzu emisiju cēloņus un atjaunīgās enerģijas principus.

“Laikā, kad aizgūtnēm tiek risinātas klimata pārmaiņu radītās problēmas, ir tik svarīgi izprast bioloģiskās daudzveidības nozīmi un apzināt mūsu iespējas, lai stātos pretī un apsteigtu neatgriezenisksus procesus, kas nelabvēlīgi ietekmē visu zemeslodi. Bet vēl svarīgāk ir aizrautību un rīcībspēju pret vidi nodot jaunākajām paaudzēm, lai tam, ko cilvēka un dabas labā darām šodien, piemīt tauriņa efekts arī nākotnē”, tā par sabiedrības informēšanas nozīmi pauž “Ecosoul” dibinātāja Arta Kauķe.

“Tieši jaunieši ir tā auditorija, kurā ir vissvarīgāk kliedēt mītus par klimata pārmaiņu neesamību vai bioloģiskās daudzveidības izcilo stāvokli Latvijā. Tāpat ir būtiski ievērojami mazināt bailes un neuzticību pret atjaunīgo enerģiju, kas ir vienīgā reālā atbilde šiem vides izaicinājumiem šodien”, papildina Edmunds.

Mācību stundas noslēgumā eksperti aicināja skolēnus piedalīties interaktīvā testā, kur katram bija iespēja izmērīt savu vides temperatūru, atbildot uz jautājumiem par dzirdēto vieslekcijā. Aktīvākos dalībniekus pēc testa izpildes vieslekcijas vēstneši priecēja ar praktiskām un noderīgām dāvanām.

Ecosoul ir vides risinājumu uzņēmums, kas dibināts Latvijā, apvienojoties inovatīvi un ilgtspējīgi domājošiem prātiem. Kompānijas meistarību sekmē proaktīvi jaunie eksperti - vides un bioloģijas studiju studenti un absolventi. Ecosoul misija ir sekmēt dabas kapitāla pārvaldību, dabas daudzveidības saglabāšanu un ekosistēmu aizsargāšanu, popularizējot vides viedokļus gan uzņēmējdarbības, gan sabiedrības sektoros.

 

postheadericon Piedaugavas novada folkloras kopu kopmēģinājums

There are no translations available.

Mūsu skolā 22.martā notika Piedaugavas novada folkloras kopu kopmēģinājums. Satikāmies. Dancojām. Mācījāmies rotaļas. Spēlējām spēles. Sadraudzējāmies. Iemācījāmies 9 rotaļas un dančus, atkārtojām kopdziesmu. 18./19.maijā brauksim uz Nacionālo sarīkojumu PEPT, Zasā.



Inguna Žogota, folkloras kopas "Tīne" vadītāja

 

postheadericon Izstādes Koknesē

There are no translations available.

Dažreiz nav jābrauc tālu, lai redzētu kaut ko patiešām unikālu! Tādas ir izstādes, kuras 4.b klases skolēni kopa ar audzinātāju Ingunu Žogotu apskatīja Kokneses TIC un Kokneses bibliotēkā. Baltais māls un puķes, gleznas krustdūrienā, zīmējumi un neparastā tehnikā izveidoti mākslas priekšmeti no vecām grāmatām...
Apmeklē arī Tu izstāžu zāles tepat Koknesē!



 

postheadericon “Gribu būs mobils”

There are no translations available.

Jau 15. reizi CSDD īstenoja 6.-8. klašu skolēnu drošībai ceļu satiksmē tik nozīmīgo mācību projektu “Gribu būs mobils”, aicinot pieteikties Latvijas skolu pedagogus un audzēkņus.

Projekta mērķis ir veicināt 6.-8. klašu skolēnu attīstību, kļūstot par atbildīgiem ceļu satiksmes dalībniekiem, kuri atpazīst un izprot apdraudējumus ceļu satiksmē, ciena citus satiksmes dalībniekus un rūpējas par savu un apkārtējo drošību. Projekta ietvaros sagatavoti mācību materiāli pedagogiem, padomāts par atraktīvu un interaktīvu mācību procesu zināšanu apguvei.

Mācību projekts “Gribu būt mobils” veidots trijās kārtās, skolēnu komandām sacentīšoties par labākās un zinošākās titulu. Projekta pirmā kārta norisinājās tiešsaistē, savukārt pusfināli tika organizēti klātienē Latvijas reģionos un tajos tikās neklātienes posma katra reģiona 10 zinošākās komandas. Projekta fināls norisināsies Rīgā 2024. gada pavasarī. Septiņas mācību projekta zinošākās komandas cīnīsies par uzvaru un saņems vērtīgas balvas. Mācību projekta galvenā balva – dāvanu karte ceļojumam 2500 EUR vērtībā.

2024.gada 29.februārī I.Gaiša Kokneses vidusskolas 7.b klases komanda piedalījās Ogres reģiona pusfinālā, izcīnot 10.vietu trīs neklātienes kārtās  42 komandu skaitā. Komandas sastāvā-Gustavs Atrasts, Patriks Driba, Emīls Mangals, Markuss Siliņš un Kristiāns Sņetkovs.  Pusfinālā bija jāveic trīs uzdevumi un jāprezentē mājās sagatavotais Satiksmes drošības kalendārs nākamajam mācību gadam.

Skolēniem bija iespēja sacensties konkurences vidē, veicinot savu kritisko domāšanu un radošumu.

Bija vērtīgi vērot citu skolu jauniešu sniegumu un izvērtēt sevi!

Inese Vancāne

7.b klases audzinātāja

 

postheadericon “Mēs ceram ar viņu strādāt kopā vēl kādu reizi!”

There are no translations available.

Turpinot nodarbību ciklu “Mācāmies angliski”, 26.februārī I.Gaiša Kokneses vidusskolā angļu valodas stundas 9.-12.klašu skolēniem vadīja Liepājas universitātes pasniedzēja Noora Mahmassani.

Kopā ar pasniedzēju skolēni nedaudz iepazina Merilendas štatu, pasniedzējas dzimto vietu, diskutēja arī par skaistākajām vietām Latvijā. Nodarbību mērķis bija   veidot plašāku  izpratni par daudzvalodu ainavu Eiropā un ASV, kā arī nostiprināt un paplašināt vārdu krājumu. Darbojoties gan individuāli, gan grupās, skolēni veidoja krāsainus pašportretus, kas pauda katras valodas lomu viņu dzīvē un personiskajā identitātē. Skolēni pilnveidoja arī  savu vizuālo pratību, analizējot kartes, grafikus, video un pašu radītos zīmējumus. Skolēni atzina, ka bija interesanti izprast savu daudzvalodu pašportretu.

Sadarbību atbalsta ASV vēstniecība Latvijā un Reģionālais angļu valodas birojs (RELO)

I.Vancāne

Angļu valodas skolotāja

 
More Articles...