Get Adobe Flash player
Home Erasmus+

postheadericon Erasmus+

Skola iesaistās starptautisko skolu partnerības projektos “Comenius” kopš 2003. gada. Laika gaitā projektos iesaistījušies daudzi skolas skolēni, gūstot neaizmirstamu pieredzi, iepazīstot Eiropu, bagātinot valodas krājumu, izveidojot jaunas draudzības saites, mācoties un pilnveidojoties. Laikiem mainoties, mainījies arī projekta nosaukums - “Erasmus+”.

logo

postheadericon Projekta vēsture. 2015-2017 TEACH ("The European Art Chain")

There are no translations available.

Partneri:

Istituto Magistrale Statale L. Pietrobono, Alatri, Itālija
Gooise Scholen Federatie Huizermaat, Heuzena, Nīderlande
Escola Pia de Sitges, Sitče, Spānija
Copernicus-Gymnasium Löningen, Lēningena, Vācija
Marks gymnasieskola, Vantaa, Somija

 

Projektā TEACH (Eiropas mākslu virkne) darbojās sešas partnerskolas, kurām visām jau bijusi iepriekšēja starptautisku projektu pieredze un kuras spēja nodrošināt padziļinātu apmācību kādā mākslas nozarē.

Somija: mūzika/deja/mediji,

Spānija: glezniecība/kino,

Vācija: mūzika,

Nīderlande: dizains/skulptūra,

Itālija: teātris/arhitektūra,

Latvija: tautas māksla.

Read more...

 

postheadericon Vēl viens turpinājums mākslu virknei

There are no translations available.

Ilmāra Gaiša Kokneses vidusskolā tuvojas noslēgumam starptautiskais ERASMUS+ projekts “TEACH” jeb “Eiropas mākslu virkne”. Janvāra beigās bija piektā reize, kad mūsu skolēni devās uz kādu no projekta dalībskolām, un šoreiz tā bija Kopernika ģimnāzija Lēningenā, kas atrodas Vācijā, diezgan netālu no Brēmenes. Kā parasti, tā arī šajā nedēļā projektā veicamie uzdevumi bija saistīti ar kādu mākslas jomu, bet vācieši iespēju izpausties mākslā bija saistījuši ar skaudru mūsdienu aktualitāti – bēgļiem Eiropā. Skolēni uzklausīja reālus bēgļu stāstus, dalījās pārdomās par to, kas notiks nākotnē, un, strādājot starptautiskās grupās, veidoja gleznojumus uz stikla sienas par māju un rītdienas tēmu.

Read more...

 

postheadericon Mākslu virkne ved uz Itāliju

There are no translations available.

Laikā no 4. līdz 12. novembrim 8 Kokneses vidusskolas audzēkņi kopā ar 2 skolotājām, projekta koordinatorēm, bija Itālijā, lai piedalītos ERASMUS+ projekta „TEACH” („Eiropas mākslu virkne”) sanāksmē.

Ceļojums bija ar piedzīvojumiem, jo, kad plkst. 4:00 bija jābrauc, izrādījās, ka viens no braucējiem nav dzirdējis modinātāju. Labi, ka izdevās viņu uzmodināt un ka soma bija laikus sakravāta! Pēc tam, tuvojoties Rīgai, ļoti strauji sāka snigt. Tāpēc jāsaka paldies pagasta mikroautobusa šoferim Edvīnam Krišānam, ka laikā nokļuvām lidostā. Lidot gan tik drīz netikām, jo vajadzēja sagaidīt, kamēr no lidmašīnas spārniem ar karsta ūdens strūklu atkausē apledojumu.

Atpakaļ vajadzēja lidot caur Berlīni, jo tā bija daudz lētāk. Taču audzēkņi bija priecīgi par visu pieredzēto un piedzīvoto, kā arī gandarīti par paveikto.

Tālāk skolēnu stāstījums par redzēto, piedzīvoto, paveikto.

Read more...

 

postheadericon Mākslu virkne Somijā

There are no translations available.

Kad pavasaris vēl īsti nebija sācies, 8 Ilmāra Gaiša Kokneses vidusskolas skolēni kopā ar projekta koordinatorēm Ingunu Kalniņu un Līviju Reinbergu posās ceļā uz ERASMUS+ projekta „Teach” jeb „Eiropas mākslu virkne” tikšanos Somijā Helsinku piepilsētā Vantā Vaskivuori skolā.

Braucienam gatavojāmies laikus: meklējām un spriedām, ko vajadzētu apskatīt Tallinā un Helsinkos, kā arī, pateicoties Otto, visiem bija iespēja apgūt pamatfrāzes somu valodā. Protams, veidojām arī tradicionālo prezentāciju, kurā jāiepazīstina ar sevi, ar skolu un Latviju.

Kad uzzinājām, ka šoreiz mākslas tematu virknei pievienosies ielu māksla, nolēmām to izpētīt sīkāk. Katrs potenciālais brauciena dalībnieks sagatavoja pamatīgu lekciju par street art jeb ielu mākslu. Uzzinājām daudz jauna un pat pārsteidzoša. Pēc tam skolēni vadīja nodarbības par ielu mākslu pamatskolas skolēniem un izveidoja izstādi ar pamatskolas audzēkņu skicēm grafiti tehnikā. Projekta dalībnieki apzināja gan labos, gan neizdevušos ielu mākslas darbus Koknesē un uzņēma par tiem videofilmu.

Read more...

 

postheadericon Projekta vēsture. 2012 - 2014 ARTE (“Art rocks throughout Europe”)

There are no translations available.

Partneri:
Copernicus-Gymnasium Löningen, Lēningena, Vācija
Istituto Magistrale Statale L. Pietrobono, Alatri, Itālija
Scholengemeenscham Huizermaat Huzena, Nīderlande
Escola Pia de Sitges Sitčesa, Spānija
Vaskivuoren lukiossa Myyrmaki, Somija

Tēma: Māksla, mākslas veidu pārtapšana citā veidā, piemēram, skats uz pilsētu pārtop dzejolī, dzejolis - gleznā, glezna romānā, romāns filmā.
Projekta mērķis bija uzsvērt, ka nepārtraukta apmaiņa ar materiāliem, tekstiem, ierosinājumiem, ir daļa no spēles par nebeidzamu radīšanu no mākslas līdz mākslai. Kā otrs mērķis izvirzīts - izpētīt to, kā māksla kā līdzeklis veicina starptautisko valodu un sapratni vēstures un vides veidā. Darbošanās notika septiņās dažādās mākslas formās: literatūra, arhitektūra, tēlniecība, kino, mūzika, teātris, foto.

 

postheadericon Projekta vēsture. 2010 - 2012 AIM (“Art in Motion”)

There are no translations available.

Partneri:
Copernicus-Gymnasium Löningen, Lēningena, Vācija
Istituto Magistrale Statale L. Pietrobono, Alatri, Itālija
Scholengemeenscham Huizermaat Huzena, Nīderlande
Diosgyori Gimnaziumes Varosi Pedagogiai Intezet Miškolca, Ungārija

Projekta mērķi bija sniegt izpratni un ieskatu par to, kā māksla kā instruments var dot ieguldījumu vienotas Eiropas identitātes un kultūras jauniem iedzīvotājiem un noskaidrot, kā māklsa un kultūra ietekmē dzīvi Eiropā. Katra partnerskola organizēja tikšanos, koncentrējoties uz specifisku māksliniecisko disciplīnu: Ungārijā - rakstniecība, Itālijā - arhitektūra, Latvijā - mūzika, Vācijā - gleznošana, Nīderlandē - tēlniecība.